Haberkorn Variosport review


Am fost intrebat intr-un comentariu ce parere am acum despre caruciorul cumparat(Haberkorn Variosport). Asa ca prefer sa scriu un post nou, ca sunt mai multe de zis.

Sincer sa fiu, suntem multumiti, si nu prea 🙂

Explic: pana la 4 luni, cat am folosit landoul, am fost incantati. Totul in regula, scoica de masina – buna, landou bun…
Cadrul mi se pare super, e usor si foarte lejer de montat. Se pliaza usor, rotile sunt bune. Faza e ca pliat ramane un patrat cu o arie destul de mare, dar accept asta, pentru ca repet, se monteaza cu o singura mana, adica tin copilul in brate cu o mana, si cu cealalta scot cadrul din portbagaj, il extind si montez si modulul pe el.

Acum partea negativa(cat de cat) : de cand folosim modulul sport, sunt nemultumit de calitatea acestuia. A fost facut sa se plieze perfect, dar din cauza asta nu e deloc confortabil. nu are burete deloc, suport lateral pentru cap, fundul copilului sta pe ceva relativ tare…Plusul in cazul asta e ca e foarte usor, dar ma uit la alte carucioare prin parc cam cu jind – as fi preferat ca si al meu sa fie mai confortabil pentru bebe. Noi am avut noroc ca Adina sta perfect in fund, si nu se prea lasa pe spate, dar totusi…e un lucru foarte important. I-am pus niste perne, de exemplu, in lateral si sub fund si sta mult mult mai bine. Dar nu pot sa merg asa prin parc :))

Un alt aspect destul de aiurea e ca nu exista extensie pentru iarna, husa termica pentru picioarele bebelusului. Nici in set, dar nici nu se poate cumpara extra – am intrebat deja. Iar pe gerul asta ar fi fost buna chestia asta.

In concluzie, acum nu sunt sigur daca as cumpara acelasi carucior. Chestia e ca nu a fost nici ieftin. Depinde daca vrei sa faci un compromis intre confortul copilului si lejeritatea montarii/plierii. Materialele sunt foarte bune si se vede ca e nemtesc(austriac), dar…

Acum, daca ar fi sa iau un carut, as alege unul din astea 2(sau altceva similar):

http://www.bestkids.ro/p-2045-carucior-pliko-p3-modular-sistem-on-track.aspx

sau

http://www.inglesina.ro/eshop/product.php?id_product=19

PS: in februarie e din nou targ la Polivalenta, deci sigur gasiti ceva redus 😉

3 thoughts on “Haberkorn Variosport review

  1. luc

    caruta fimei : http://www.babywelt.ro/carucioare-moon/carucior-ping , un carucior foarte bun caruia nu am ce sa-i reprosez, materiale de calitate, foarte ushor, super simplu de manevrat, si foarte mic cand este pliat ( am portbagaj relativ mic ), si un pret foarte bun pt ce ofera. Am gasit un Chicco la Carefrour mult mai ieftin si cu ceva mai multe piese dar si asa nu aveam unde sa le tin pe toate, nu aveam nevoie de ele(scoica, gentuta) si plus era foarte greu comparativ cu MOON Ping

  2. Pingback: 2010 TOP TEN | Valeanul European

  3. Shadows

    Chiar ma bucur ca am dat peste recenzia dumneavoastra, initial si eu optasem pentru modelul carucior Haberkorn Variosport, pentru ca pare complex. Pana la urma insa ma gandesc sa achizitionez unul de la Pierre Cardin cum ar fi modelul acesta, http://www.piticulvesel.ro/carucioare-2-in-1/188-carucior-si-scaun-auto-scoica-mara.html am auzit ca lumea e multumita de el, stiu ca pare mai greoi, insa are tot ce ne trebuie si e destul de incapator. Plus materialele…super calitate.

Leave a comment